شریعتمداری در غرفه کیهان:اسناد معتبری در مورد سران فتنه دارم
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

شریعتمداری در غرفه کیهان:اسناد معتبری در مورد سران فتنه دارم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ درباره برخی سران فتنه 88 اسناد بسیار معتبری داریم. حسین شریعتمداری در جمع خبرنگاران و بازدیدکنندگان غرفه روزنامه کیهان در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، کمترین جرم سران فتنه را وطن فروشی دانست و افزود: اسنادی داریم که نشان می دهند سران فتنه از فرمول غربی پیروی کردند که نباید علیه کلیت نظام و مردم شمشیر برداشت.

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین از ارتباط و ملاقات برخی فتنه گران با برخی مأموران شناخته شده سیا از جمله ملاقات کیان تاج بخش با هاورماس خبر داد. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: هرچند روز که می گذرد یکی از این ها از کشور فرار می کند و عمدتا به کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا می رود و بعد پناهنده می شود.

شریعتمداری این افراد را مجرمانی دانست که باید محاکمه شوند و افزود: اینکه حزبی از آنها دعوت کند، خطاست. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین درپاسخ به سوالی درباره علت پرداختن یا نپرداختن به برخی افراد این جریان گفت: کیهان علیه برخی از این افراد مطلبی نوشته است که آنها این مطلب را فاکتور کرده و به ازای آن مواجب گرفته اند بنابراین مایلند ما نامشان را ببریم.

شریعتمداری با تأکید براینکه افراد باید در جایگاه خود دیده شوند،‌ گفت: ما نمی خواهیم شعار دهیم بلکه همیشه مستند مطرح کرده ایم. مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: چشم مردم در دوران کنونی به رهبری است و لغزش خواص فقط خود آنها را می لغزاند. شریعتمداری افزود: مردم واقعا نشان دادند که بصیرت دارند و لغزش خواص نمی تواند آنها را بلغزاند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نمونه های این بصیرت را حماسه های نه دی، 22 بهمن 88 و استقبال گسترده و بی نظیر و قیام گونه مردم قم از مقام معظم رهبری برشمرد. شریعتمداری گفت: مردم در این باره همه چیز را می فهمند و دیگران هم باید خود را همراه کنند وگرنه مانند بقیه می لغزند. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره قدرت روزنامه کیهان در مقایسه با دیگر خبرگزاری ها در انتشار نتایج تحقیقات خود گفت: دیگران هم این حق را دارند و ما هم بسیاری از نتایج خود را اعلام نمی کنیم و بعدها هم می بینید که همان طور شده است.

شریعتمداری با اشاره به انتشار نتایج به دست آمده درباره نویسنده ای افزود: در این کتاب نوشته شده بود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار "کا گ ب" است نه بچه مسلمانان و این همان مطلبی است که آمریکایی ها روی آن اصرار دارند. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی ها نگرانند اگر بگویند این کار، کار بچه مسلمانان بود، بچه های مسلمانان در لبنان، یمن و اردن و دیگر کشورها نیز دست به کاری مشابه بزنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: